Gyakornoki program a Bács-Kiskun Megyei Területfejlesztési Nonprofit Kft-nél
Projektazonosító:
GINOP-5.2.4-16-2018-03644
Kedvezményezett:
BKMFÜ NKft.
Támogatási összeg:
4 674 300 Ft
Megvalósítás kezdete és vége:
2019. 06. 01. - 2020. 06. 14.
A Bács-Kiskun Megyei Területfejlesztési Nonprofit Kft. jogelődjét, a Bács-Kiskun Megyei Területfejlesztési Közhasznú Társaságot 2000-ben alapította a Bács-Kiskun Megyei Területfejlesztési Tanács. A közhasznú társaság 2008-ban alakult át nonprofit Korlátolt felelősségű társasággá. A Bács-Kiskun Megyei Területfejlesztési Tanács megszűnésével 2012. január 1. napjától a Bács-Kiskun Megyei Területfejlesztési Nonprofit Kft. a jogutód Bács-Kiskun Megyei Önkormányzat tulajdonába került, miközben a megyék tervezési és koordinációs feladatai egyre gyarapodtak a területfejlesztés terén. Jelenleg a szolgáltatási kínálatunk a vállalkozás-, vidék- és területfejlesztési területeket egyaránt lefedi. A tevékenység ellátása az alapítótól bérelt irodákban történik a 6000 Kecskemét, Deák Ferenc tér 3 alatt, ahol a szükséges információtechnológiai eszközök (tárterület, virtuális terminál szerver szolgáltatás, felhő alapú szolgáltatások) is biztosítva vannak a Nonprofit Kft. részére.
A Bács-Kiskun Megyei Területfejlesztési Nonprofit Kft. jelenleg 25 fős szakmai stábjának minden tagja több éves szakmai tapasztalattal és felsőfokú végzettséggel rendelkezik – köztük közgazdász, terület- és településfejlesztő geográfus, jogász, építész-, agrár- és településmérnök is van.
A cég tevékenysége folyamatosan bővül: ma már a vállalkozás-, vidék- és gazdaságfejlesztési területeken túl, nagy hangsúlyt kap a helyi és nemzetközi együttműködések megerősítése és a foglalkoztatás elősegítése is.
Szlogenünk egyben tükrözi küldetésünket is, mely szerint társai vagyunk mindenkinek, aki fejlesztésben gondolkodik, és ezzel közösen tudjuk szolgálni térségünk fejlődését is.
Jelen projektünk célja 1 fő pályakezdő fiatal gyakornok 9 + 4,5, összesen 13,5 hónapon keresztül történő foglalkoztatása, a FEOR 4190 ’08 egyéb máshova nem sorolható irodai ügyviteli munkakörben. Elvárt OKJ-s képzettség vagylagosan és nem kizáró jelleggel: Irodai titkár/Pénzügyi-számviteli ügyintéző/Pénzügyi projektmenedzser-asszisztens/Pénzügyi ügyintéző. Feladata a cég fő tevékenységének támogatása adminisztratív jellegű feladatok ellátásával, úgymint:
• számviteli, pénzügyi bizonylatok tartalmi ellenőrzése;
• szerződéses állomány kezelése;
• ügyfélminősítés;
• adminisztratív, pénzügyi feladatok ellátása.
A projektet a gyakornok foglalkoztatásával kívánjuk megkezdeni 2019. február 1-jén. Még nem találtuk meg a felvételre kerülő gyakornokot, de felvettük a kapcsolatot a Szakképzési Centrummal, melyről szóló igazolást a pályázat mellékleteként csatoltunk.
A gyakornok kötelező foglalkoztatása 2019. október 31-ig tart, a projekt fizikai befejezését 2019. november 15-re tervezzük, a kötelező továbbfoglalkoztatási időszak 2020 .március 15-én jár le.
A gyakornoki munkahely kialakításához szükséges eszközök: 1db laptop és a működéséhez szükséges software - windows és office (a laptop mind az irodai, mind az esetleges külső helyszíni munkavégzést lehetővé teszi, valamint segíti az adatgyűjtést a projektmenedzser kollégáktól); 1db laptop táska (segíti a laptop hordozását és védi az eszközt); 1db telefon (az információt szolgáltató projektmenedzserek sokszor külső helyszínen vannak, így szükséges a telefon, de nincs felesleges telefon a cégnél); 1db monitor; 1db billentyűzet (a monitor és a billentyűzet az irodai munkavégzést segíti, könnyíti, ezen eszközök segítségével egyszerre több dokumentumban is tud dolgozni a gyakornok, ugyanis cégünk több, mint 100 db támogatott projektet kezel); 1db nagyobb teljesítményű pendrive (nagyméretű dokumentumok hordozását segíti pl. könyvelésre); 1db irodai szék; 1db iratmegsemmisítő (rengeteg olyan adatvédelmi okokból megsemmisítendő iratanyaggal rendelkezik cégünk, amelynek megsemmisítése a gyakornok feladata lesz), ezeken felül kifejezetten az irodai munkát segítő ügyviteli szoftver kerül beszerzésre, amely alapvető tesztelése és elsődleges használója a kapcsolattartó és az irodavezető mellett a gyakornok lesz.
Ezeken felül elszámolni kívánt költség a gyakornok 9 hónapon keresztül tartó kötelező foglalkoztatásával járó bér- és járulékköltségek, valamint a vállalati kapcsolattartó munkabéréből havi 80eFt szintén 9 hónapon keresztül. A kötelező nyilvánosság biztosítása érdekében a „C” típusú tábla költségét kívánjuk elszámolni még, valamint a szokásos működési költségeink egy részét, mintegy 5000Ft/hó költséget 9 hónapon keresztül.
A vállalati kapcsolattartó Mess Gabriella lesz, aki figyelemmel kíséri a gyakornok munkáját a kötelező 9 hónapos és a 4,5 hónapos továbbfoglalkoztatási időszak alatt is, továbbá segíteni fogja a gyakornok munkáját a Kft. irodavezetője is. Ő projektmenedzserként rendelkezik a megfelelő tapasztalattal a gyakornok betanítása, foglalkoztatása és ellenőrzése területén. Több, mint 2 éve dolgozik a nonprofit Kft-nél (lsd. melléklet önéletrajz). Az elmúlt két lezárt évben, és 2018-ban is együttm. megáll. keretében foglalkoztatott már cégünk gyakornokot.