Elkészült a mederzárás az új Duna-hídon, létrejött a kapcsolat a paksi és a kalocsai part között, előállt az a végleges statikai váz, mely az átadást követően legalább 100 évig átkelőként fog szolgálni a folyam felett.
Bebetonozták a Kalocsa–Paks új Duna-híd utolsó elemének pályalemezét, ezzel a 946,2 méter hosszúságú, 10 támaszú híd három részből álló szerkezete összezárult. A 2021 februárjában kezdődött beruházásnak jókora gazdaságélénkítő hatása várható a térségben.
A 2024 nyarára elkészülő Kalocsa–Paks új Duna-híd a 20. híd lesz a Duna magyarországi szakaszán.
A fejlesztés az Építési és Közlekedési Minisztérium beruházásában valósul meg, a kivitelezést a Duna Aszfalt Zrt. végzi.
A híd és a hozzá kapcsolódó úthálózat megépítése 92 milliárd forintba került.
Ha kiváncsi a részletekre IDE kattintva több információt is olvashat.
Fotók: economx.hu
vg.hu
Imrehegy
2024. 11. 14.
2024. 11. 14.
[ Imrehegy ]
Kecskemét
2024. 11. 13.
2024. 11. 13.
[ Kecskemét ]
Akasztó, Kiskunmajsa, 3+
2024. 11. 12.
2024. 11. 12.
[ Akasztó , Kiskunmajsa , Szank , Tiszakécske , Tompa ]
Újtelek
2024. 11. 12.
2024. 11. 12.
[ Újtelek ]
2024. 11. 11.
2024. 11. 11.
2024. 11. 08.
2024. 11. 08.